Casa de moda britanica Burberry sarbatoreste intrarea in Anul Calului de Lemn, din Zodiacul Chinezesc. Acesta reprezinta un nou inceput, aduce cu sine provocari extraordinare si o reinventare totala. Totodata, este si un prilej pentru comunitatea asiatica de a petrece timp cu familia si de a darui cadouri celor pe care ii iubesc si ii respecta.
Calul are o semnifiocatie aparte pentru casac de moda britanica, logo-ul brand-ului infatisand un cavaler care poarta un stindard inscriptionat cu latinul cuvant „prorsum” ce semnifica „a merge/ a continua/ a evolua”. Acesta a fost introdus in anul 1901 de catre insusi Thomas Burberry, cel care a infiintat casa de moda britanica in 1856.
Cu aceasta ocazie, Burberry propune o selectie de haine si accesorii care reflecta mostenirea si maestria britanica. Aceasta contine iconicele trench-uri, geanta Orchard, esarfe din casmir, portofele, huse pentru Ipad, brelocuri intr-o paleta de nuante intense: galben, roz si bleu. Selectia este disponibila in magazinul din strada Luterana, nr 4.
Anul Calului incepe pe 31 ianuarie 2014 si se incheie pe 18 februarie 2015. Potrivit specialistilor, anul Calului de Lemn te va ajuta sa rezolvi anumite probleme, sa evoluezi, sa iti gaseşti drumul in viata si sa realizezi macar o parte din ceea ce iti doresti, indiferent de semnul zodiacal care te guverneaza.