ZorileStore.ro, magazinul online premiat anul acesta la Gala Premiilor eCommerce 2012 ca fiind cel mai bun start-up, si-a obisnuit clientii cu promotii, concursuri si multe reduceri pentru cele mai in trend articole de imbracaminte, incaltaminte si accesorii de marca (Puma, Le Coq Sportif, Lotto, Prince, Police, Lacoste, Fila si multe altele)
Datorita feedback-ului extrem de bun primit la ultima campanie promovata “ Black Friday – Eclipsa de preturi”, ZorileStore.ro a pregatit o noua campanie atractiva pentru perioada de sarbatori.
Adelina Oprea, marketing manager ZorileStore.ro: “ZorileStore a decis crearea unei noi campanii in luna cadourilor pentru a multumi clientilor ce au fost alaturi de noi in ultimul an.
Sub un concept inedit creat de agentia de branding Storience «Craiasa Zorilor: frumoasa de pica preturile», campania va fi lansata pe data de 17 Decembrie 2012 si se va incheia pe data de 30 Decembrie 2012.
Pentru aceasta campanie, echipa condusa de Cristian Manafu, The Connector – Social Media Boutique a creat o aplicatie speciala de facebook sub sloganul «Scrie-i Mosului ce-ti doresti de la ZorileStore.ro si poti fi printre cei 20 care nu scriu degeaba» , unde fanii paginii sunt invitati sa-i scrie lui Mos Craciun ce produs si-ar dori sa primeasca de la ZorileStore.
La finalul campaniei, se vor alege 20 de castigatori care vor primi produsul dorit din partea ZorileStore.
In campania «Craiasa Zorilor: frumoasa de pica preturile» toate articolele de sezon, inclusiv cele din colectia 2012 vor beneficia de reduceri cuprinse intre 20% si 60%.
Va asteptam sa ne bucuram impreuna de luna cadourilor!”
Despre Zorile Store.ro
Zorile Store a inceput ca o retea de magazine pe litoralul Marii Negre in urma cu 6 ani. Beneficiind de un depozit propriu și avand astfel avantajul unei aprovizionari foarte eficiente, compania a decis in 2011 sa-si extinda prezenta in mediul online pentru a deservi publicul fidel de pe litoral si in lunile din afara sezonului estival.
Brandul Zorile Store se diferentiaza prin noutatea si complexitatea colectiilor de branduri comercializate, prin rapiditatea livrarii si prin inovatie (ex: vizualizarea 360° a produselor pe site). Acestea sustin promisiunea brandului: „Poti fi tu, fara sa astepti prea mult”.