Carrefour – oferte incredibile la jucării și produse de curățenie

Carrefour Coperta catalog jucariiLuna sărbătorilor vine la Carrefour cu oferte incredibile la jucării și la produsele de curățenia casei detaliate în cataloagele speciale valabile începând cu data de 14 noiembrie.

„Pregătirile pentru sărbătorile lunii decembrie încep din vreme la noi. Dacă cei mici se pregătesc cu ghetuțele curate și multe fapte bune, noi, adulții, trebuie să ne ne îngrijim de curățenia casei și să ne asigurăm că Moșii Nicolae și Crăciun au primit lista de cadouri din acest an. Prin ofertele speciale valabile în hipermarketurile Carrefour din țară, venim în întâmpinarea clienților noștri cu propuneri de cadouri, de produse pentru curățenia casei și cu multe surprize create special pentru acest sezon, totul la cele mai mici prețuri din piață. Pentru a vă dovedi acest lucru, ne angajăm să plătim de 10 ori diferența la produse alimentare, de drogherie, detergenți și inclusiv la jucării, dacă găsiți în altă parte mai ieftin! ” a declarat Andreea Mihai, director de marketing al Carrefour România.

Câteva din surprizele catalogului de jucării sunt următoarele:
• cumpărând produse LEGO de minim 120 de lei din magazinele „Carrefour”, clienții primesc cadou un voucher de 40 de lei valabil în perioada 1 – 15 decembrie 2013, pentru noi achiziții LEGO
• copiii cuminți îi pot scrie lui Moș Crăciun completând scrisoarea de la pagina a doua a catalogului special de jucării, urmând instrucțiunile indicate de spiriduși, pentru a avea șansa de a câștiga una din cei 100 de jucării Furby din desaga Moșului.

Catalogul de curățenia casei prezintă o gamă largă de produse la cele mai mici prețuri din piață dar și ponturi care îi vor ajuta pe clienții Carrefour să finalizeze curățenia de sărbători în timp util.

Despre Carrefour

Cu peste 9.900 de magazine în 33 de țări, grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numărul 1 în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour se afirmă ca un partener zilnic pentru peste 25 de milioane de clienți din Europa, Asia și America Latină. Cu peste 3 miliarde de operațiuni la casă, prin intermediul tuturor activitaților sale, Grupul își asumă responsabilități economice, sociale și de mediu și garantează pentru calitatea produselor sale și securitatea clienților săi.

În România, Grupul Carrefour numără 145 magazine dintre care 24 hipermarket-uri „Carrefour”, 74 supermarket-uri „Market”, 46 magazine de proximitate „Express” și un website de comerț online: www.carrefour-online.ro.

Related posts:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *